Godmorgon

Har sovit sådär inatt. Vaknade 03.20 eller vad klockan var av att en tjej skrek som f**n utanför sovrumsfönstret.
Var tvungen att kolla ut så det inte var någon som gjorde henne illa, men det var det inte.
Hon vara bara såååå full så till slut la hon sig bara på backen och sen fick de knappt upp henne.
Lagom irriterad av det så gick jag och la mig igen för att sova i några timmar till.
Tur att jag somnade om ganska snabbt för annars hade det inte varit kul att stå på jobbet idag.
Nu är det slut gnällt i alla fall.

Ska alldeles straxt fixa i ordning mig det sista för att åka och jobba några timmar.
Jag och min kollega har i alla fall bestämt lite som vi ska göra idag så det blir bra. Var ju riktigt mycket folk igår när vi öppnade fram till 12-tiden, men sen så dog det litegrann.
Vi får se hur mycket folk det kommer idag.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0