Godnatt

Nu tänkte jag gå och lägga mig, men vi hörs om några timmar.
Kan ni inte lämna ett litet avtryck efter er så jag har lite kommentarer att läsa.
Blir mycket roligare då...hihi...
Bjuder på en fredagsfräckis så länge.
VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!


Lille Johny var på väg att gå och lägga sig när han hörde konstiga ljud ifrån föräldrarnas sovrum.
Han öppnade dörren och fick se pappan på sin mamma ifärd med vild sex.
Pappan vänder sig flinande och ger Johny tummen upp.
Johny vänder om och går och lägger sig.

Nästa dag när pappan passerar Johnys rum hörs det ljud innifrån.
Pappan öppnar och får se Johny i fullfart ovanpå sin farmor.
- Va fan gör du, skriker han.
Johny tittar upp och säger:
- Inte så kul när det är din morsa va?!



Godnatt hörrni!
Kanske kommer någon mer fredagsfräckis senare idag om någon är sugen :)
Har några på lager, men vet inte vilka jag skrivit förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0