Helgen

Tänkte bara skriva vad jag ska ha för mig i helgen.
Jag ska jobba imorn kl.10-16, sen blir det hem ochmysa med älsklingen i några timmar innan han sticker till jobbet. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på?!
Blev erbjuden att följa med och kolla på hundvalpar med Ann och Emma, men kände mig inte så sugen på det. Känns som om jag vill vara hemma så får se, men det lutar åt att köpa lite godis och sen bara kolla på TV:n i mysoutfiten...Låter ju faktiskt riktigt gött!

På söndag jobbar jag 11-16. Vet inte alls vad jag ska hitta på efter det.
Om det är fint kanske det blir nån promenad, men annars blir det nog att bara sitta hemma.
Om jag inte går och hälsar på någon...Jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0