Jösses

Är verkligen helt slut i benen.
La ju på lite extra vikter på Bodypumpen i tisdags och kan säga att det känns fortfarande.
Men tror att det är tur att jag kört Indoor walking onsdag och torsdag för då har man ju fått hålla igång benen. Blir nog värre om man bara sitter still!
Nu är ju veckans sista träningspass klart också.
Synd att jag inte hinner köra nått imorn, men jag får försöka klara mig till på måndag.

Från det ena till det andra, cyklade till och från träningen idag eftersom Jerry hade bilen till jobbet.
Dit var det ju inga problem men sen när jag skulle cykla hem så hoppade kedjan...Typiskt!
Sån tur var så stannade en gammal klasskompis pappa och hjälpte mig att få på kedjan igen.
Tack så jätte mycket!
Så jag cyklade hem till mamma och pappa och lämnade cykeln till min personliga cykelreparatör...
Pappa så klart! :)
Jag ska ju ändå inte ha cykeln i helgen så då kan jag ju lämna den till honom nu så får han kolla kedjan och sen bromsar och så när han får tid och lust. Tack så jätte mycket pappa...Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0