Läggdags?

Nu ska jag nog gå och lägga mig.
Ska ju iväg och köra Indoor walking imorn så då är det ju skönt att vila upp sig lite innan.
Har ju inte kunnat prata nått med Jerry idag heller för han har med sig en "lära" idag så då passar det ju inge bra att hålla på att ringa. Känns ju lite konstigt eftersom vi brukar ringa till varann när han jobbar.
Kan ju inte ens säga godnatt som vi brukar.
Jaja, jag får skicka ett mess till honom så får vi väl se om han svarar.

Nej...Sängen va de ja, bäst jag börjar göra mig i ordning på en gång för annars blir det väl som vanligt att jag fastnar framför teven eller datorn. Blir ju lätt så...
Nej nu ska jag sluta babbla på om en massa ointressant :)

Godnatt & sov så gott!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0