Pust...Stön



Nu har jag kommit hem från Micke & Angelica, kom nog hem vid 23-tiden så nu har jag duschat och gjort mig redo för sängen. Avbokade dagens träning idag för hade aldrig orkat det och sen ville jag fortsätta hjälpa till, får boka nån dag i helgen istället.

Huset/radhuset som Micke & Angelica har köpt är verkligen jätte fint.
Det kommer bli så bra när de får i ordning lite mer också, men vi har fått i ordning jätte mycket idag.
Skönt det för imorn så ska de städa ur sin gamla lägenhet och sen kan de koncentrera sig på det nya bara.
Blir nog många grillkvällar där nu...

Måste ju berätta att jag lärt Melker färgen svart också...
Hihi, han är ju så go...plus att jag fick en massa goa pussar nu innan mamma och jag åkte hem.
Mitt egna lilla charmtroll!

Nu ska jag vara lit social med katterna.
Är full fart på dom...haha...dom har väl vilat upp sig nu så nu är det nog full fart tills jag går och lägger mig.
Godnatt & sov så gott!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0