Torsdag

Har hunnit med en del idag.
Började med Indoor kl.12 och sen var det hem och göra sig i ordning litegrann.
Sen åkte jag och hälsade på Frida & Elias en sväng.
Hämtade mina linnen som jag beställt från H&M för ett litetv tag sen.
De passade bra så nu har jag 2 till "träningslinnen".

Nu ska jag straxt åka och kolla på Bänkvärmarna.
Är ju korpenmatch idag. Hoppas att det går lika bra idag som det har gjort dom 2 senaste matcherna för då har de vunnit med 8-0 och 5-0...Kom igen nu grabbar!

Efter det så blir det nog bara hem och ta det lugnt och ladda för jobb imorn.
Och sen ska jag prova ut kläder till studenten. Jerrys kusin tar ju studenten imorn så jag slutar kl.14 så då ska jag göra mig i ordning på en gång och sen åka direkt.

Nej nu ska jag pussa på älsklingen lite.
Ha de så bra..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0