Träning

Imorn så börjar en ny vecka så jag har redan boka in mig på en del träningspass.
Så imorn blir det Bodypump, är ju ett nytt pass nu så det ska bli spännande.
Tyvärr är ju dipsen tillbaka, men jag SKA klara det...i alla fall några stycken.

På tisdag har jag bokat Indoor walking med Åsa.
Är ju sista veckan för sommaren som Åsa har förmiddagspassen så nu är det bäst att köra medans de är kvar. Ska boka på Torsdag också, men det får jag inte göra förrens imorn.

På onsdag så är det dags för Indoor walking igen.
Nu jäklar ska väl kanske magen minska litegrann...Hoppas kan man ju i alla fall.

Nu ska jag pussa på älsklingen lite.
Har ju inte varit så social eftersom Sarah och jag fixat med min blogg.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0