Underbart

Gud vilken skön dag det har varit idag.
Började med att vi gick upp straxt efter 9, då käkade vi lite frukost och sen så åkte vi och kollade efter nya springskor till Jerry. Han hittade ett par så nu får vi hoppas att det funkar bra att springa i dom. Det borde det göra för det priset! Jaja, det var han i alla fall värd, dom skorna han har nu har han tagit efter Bosse så nu får han ett par egna att slita ut.

Efter det så var vi inne på Systemet. Jag hade ju missat att jag kanske ville ha nått annat än sprit att dricka imorgon så jag köpte mig några cider. Jäklar vilken kö det var! Men det gick fort ändå, tur att dom hade alla kassorna öppna.
Sen var det Willys och handla för imorn så nu slipper vi tänka på det.

Kl.12 så körde vi sista lunchpasset med Åsa (Indoor walking) så vi fick en lite sommarpresent. Var lite godis och det smakade ju inte helt fel, speciellt inte efter ett sånt pass när alla verkligen har gett ALLT!

Efter träningen var det hem och duscha och ta på sig bikinin. När vi gjort oss i ordning litegrann så åkte vi och hämtade Bosse för att sen åka vidare till Jutviken i Kristinehamn. Där blev det att lägga ut en filt och ligga och bara ta det lugnt i solen. Måste verkligen få mer färg, tyvärr verkade det inte ta så mycket idag. Får hoppas att det blir fint på söndag eller i början av nästa vecka så man kan få lite färg.
Jaja...skitsamma! Var ju inte det som var det viktiga.
Vi grillade och åt en massa gott. Fick bli potatissallad, flintastek och sen sallad. Senare på kvällen blev det lite jordgubbar också med grädde och mjölk.

Har hunnit med en massa idag. Sen nu när vi kom hem så har jag även hunnit göra en tårta.
Ska bara dekorera den imorn så är det färdigt! Bjuder på en bild imorn av min special tårta :)
Nu måste jag sova så jag kommer upp imorn och orkar med morgondagen.

Ha det så bra allihopa
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0