Vilken mardröm?!

Haha...Nu ska ni få höra vilken "mardröm" jag hade inatt.

Det började med att jag var barnvakt, tror det var åt Elias men inte helt hundra.
Jaja...Jag hade i alla fall bokat ett Indoor pass vid 18-tiden, men eftersom Jerry jobbade så tog han bilen.
Vilket jag hade glömt så klockan var redan 17.50 och jag hade inte ens bytt om än.
Det som bekymrade mig mest var att jag INTE skulle hinna dit och att man INTE kan avboka ett pass så kort tid innan...Shit också!
Bestämde mig i alla fall för att chansa och hoppade på cykeln och trampade som en idiot.
(Skulle inte bli förvånad om jag låg och trampade i sömnen, Jerry berättade att katterna låg i alla fall inte nere vid mina fötter som de brukar utan de låg på hans sida av sängen).
Kl.17.59 eller nått sånt så sprang jag in på Träningslagret och bara satte mig ner merd benen rakt fram och så sa jag:
-"Jag har försökt få tag på er, men det är upptaget hela tiden".
Åsa som stod där undra varför och då sa jag bara:
-"För jag tänkte avboka för trodde aldrig jag skulle hinna".


Sen var drömmen slut...Haha...
Det får bli en träningsfri helg nu. När man inte ens kan sova lugnt utan att stressa upp sig för att missa ett pass så är det ju illa...Haha...
Låter ju inte lika kul att skriva det som jag upplavde det inatt eller imorse när jag berättade min "hemska mardöm" för Jerry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0