Deklaration

Idag fick vi våran deklaration.
Ska ju fylla i att vi sålt och köpt bostadslägenhet också och det verkar inte vara det lättaste.
Får se om vi klarar av det eller om vi behöver hjälp.
Det märks...Fick i alla fall tillbaks pengar, fast det kommer det ju inte bli sen eftersom vi gjorde en vinst när vi sålde lägenheten. Har i alla fall sparat lite av vinstpengarna så vi kan ta av dom nu när det är dags att deklara!

Jag är i alla fall glad så länge det står att man inte fått restskatt på 11.000 kr som jag fick för några år sen.
Det var verkligen ingen höjdare...

Näe nu ska jag försöka hjälpa till så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Halloj!

Deklarera bostadsrättsförsäljning är inte så svårt. Det står rätt bra i broschyren, men hör av dig om ni vill ha hjälp. Att deklarera är ju ändå mitt jobb :)

2010-04-01 @ 18:36:07
Postat av: svar till Kamilla

Okej, vi ska försöka så får vi se hur det går.

Annars hör jag av mig :)

Tack så mycket..Blir det Hoffmaestro ikväll?

Kraam

2010-04-01 @ 18:40:02
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Kamilla

hehe.... nej du inget stadshotellet för min del. Det var ett bra tag sedan :)

2010-04-01 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0