Frisör

Nu har jag varit frisör och klippt lillebror :)
Blev riktigt snyggt faktiskt...tur att dom har en rakapparat att klippa med annars skulle de inte gå nå bra.
Klippte pappa också...Blev väldigt kort för lutningen på klippmaskinen blev fel!
Pappa började klippa och sen försökte jag att rätta till det så gott jag kunde, mamma får väl ta sig en titt när hon kommer hem från Micke, Angelica och Melker.
Blev i alla fall bra pappa! Får man kolla 2 gånger bara så man känner igen dig :)

Nu ska jag vara kvar här hos mamma, pappa och lillebror tills det är dags att åka till Träningslagret.
Börjar ju inte förrens kl.19.55 så räcker ju om jag åker vid 19.30.
Hoppas inte att det är lika mycket folk idag för sist hade ju inte alla vikter.

Här kommer en bild på lillebrorsan...Nå?!


Kommentarer
Postat av: Conny Forss

Det var lika bra att ta snagg på en gång. Håret växer ju ut igen.

2010-04-01 @ 11:55:08
Postat av: Conny Forss

Det var lika bra att ta snagg, så behöver så behöver jag inte klippa mig på länge.

2010-04-01 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0