Hejsan

Tänkte bara skriva ner lite om vad vi gjort idag.
Första så var det gymmet...körde mage och rygg idag.
Satte lite press på Jerrys också på en ryggövning :)
Bäst han vet att jag knappar in på honom...önsketänkande...hihi...
Efter gymmet åkte vi hit och bara tog det lugnt tills Jerry kom på att vi skulle göra rent inglasningen på balkongen.
Så det satte han och Emma igång med.
Jag sprang ner i tvättstugan och fixade det men hjälpte dom när jag kom upp igen.
Blev verkligen jätte fint ute på balkongen nu...skönt att det är rena fönster.
Nu är det bara resten av lägenheten kvar...får se när vi tar det.
Sen så gick jag och handlade lite mat på kronis och sen tvättstugan igen.
Sen var det dags att laga lite mat, fick bli kycklingfilé och potatis"kroketter" kommer inte ihåg namnet på vad vi åt men nått liknanade kroketter i alla fall och så lite bearnisås och brocolli.
Det smakade riktigt bra i alla fall.
Sen kom mamma, pappa och Ann hit så då blev det lite fika och sen var det dags att sticka till Träningslagret igen för ett bodypump pass. Är ju ny release på söndag så nu gäller det ju att köra skiten ur det här programmet och det gjorde jag verkligen idag, vilket jag säkert får ångra imorn men det får det vara värt.

Kvällens avslutades hemma hos Ann och Bosse.
Käkade varma mackor och kollade på Mästarnas mästare som de hade spelat in :)
Nu blir det mys i soffan innan det är dags för sängen.
Jäklar...va längesen jag skrev ett sånt hör långt inlägg..får se vilka som orkar läsa ända hit.
Godnatt & sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0