Indoor walking

Gud va skönt det är med Indoor walking.
Det kändes riktigt skönt förutom att min crosstrainer krånglade lite med motståndet.
Kändes som om det minskade av sig själv så fick vara där och vrida på hela tiden.
Jaja, får hoppas den är fixad till imorn eller också tar jag väl en annan :)
Ska ju nämligen iväg ch köra kl.12 imorn.
Skönt att ha kört 3 gånger denna veckan!
Kan man äta påskgodis med gott samvete :)

Nästa vecka ska jag köra nutrilett hela veckan.
Önska mig lycka till nu så jag orkar...men jag känner mig laddad och har jag gett mig faan för nått så brukar jag kunna hålla det.
Lovar att berätta hur det går.

Ni får lova att stötta mig :)
Nej dags att gå :)


Kommentarer
Postat av: Conny Forss

Man måste vara motiverad. Annars är det ingen ide att börja. Med din vilja är ingenting omöjligt.

2010-04-01 @ 12:14:10
Postat av: Kamilla

Åh, jag vill oxå ha tiden till din träningsmängd, bra kämpat!!! :)

2010-04-01 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0