Marlén slogan

Haha...pratade med lillebror nyss i telefon och vi kom in på att prata om att försvara sina syskon (mig).
Men så sa lillebror att jag klarar mig rätt så bra själv...Helt rätt!
Då kom jag på min egna slogan...haha...

"Är man inte stor måste man vara stark"

Haha..jag tyckte faktiskt det va litte kul.
Näe nu får jag ge mig, skrattar åt mina egna skämt men det bjuder jag på.
Jag är ju bara för rolig ibland.
Familjens tokstolla...tror familjen och mina vänner håller med om det!

Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hahaha, ganska klockrent faktiskt ;D

2010-03-20 @ 15:50:13
Postat av: svar till lillebror

Ja jag r riktigt nöjd faktiskt :)

2010-03-20 @ 18:12:36
URL: http://anihamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0