Morgondagen

Imorgon så ska jag på stan med Frida & Elias, Angeline & Noah.
Jag ska mest kolla eftersom vi snart ska iväg till London. Gäller ju att börja spara litegrann + att det är lite födelsedagsbarn också som det ska köpas presenter till :)
Ska i alla fall till Leklådan och hämta mina lönespecar och sen betala lite saker som jag lagt undan.
Annars imorn blir det nog ganska lugnt. Ska väl betala räkningar så att det är klart i alla fall så man ser hur mycket man har att röra sig med. Ska ju till frissan på måndag också och det ska bli riktigt skönt.
Ska inte klippa så mycket men litegrann och sen ska Jerry hjälpa mig att färga håret.
Sen får vi väl se om det blir några våfflor imorn när det är våffeldagen och allt :)

Ska i alla fall hälsa på Johny och Pia på kvällen.
Blir jag, Jerry, mamma, pappa och lillebror..är evigheter sen som jag var där så det ska bli kul.
Får väl se om Johny är på stri humör, är han inte det då är det konstigt.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jag skulle ju kunna gå och lägga mig, men är inte så trött..
Kanske ska slå på en film som jag gjorde i början av veckan.
Det var i alla fall riktigt gött..Så får det nog bli.
Måste bara käka nått först för håller på att hungra ihjäl och att försöka sova med en skrikande mage det är ju inte det lättaste...

Kul läsning va?
Var bara sugen på att skriva av mig litegrann.
Nån kanske är nyfiken och vill läsa vad jag har för mig i alla fall.
Näe..nu blir det yoghurt..
Godnatt & sov så gott...vi hörs imorn!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0