Nu..

..kan jag säga godnatt..
Har plockat ur och i diskmaskinen.
Gjort rent spisen och plockat fint på köksbänken.
Blir älsklingen glad när han kommer hem och det är rent och snyggt.
Ni som känner mig vet ju att jag har som mest energi på nätterna...
Typ vid ett är perfekt..Skulle kunna ställa mig och dammsuga och ha mig nu, men de går ju inte.
Blir nog inte så poppis hos grannarna då..hihi..

Näe nu ska jag fixa kattlådan och sen sminka av mig och borsta tänderna.
Sen blir det sängen och läsa lite bok innan jag somnar.
Bäst att stänga av datorn nu för annars kommer jag väl på nått mer som jag ska kolla.
Näe...Hopp i säng så jag kommer upp till jobbet imorn!

Godnatt & sov så gott allihopa..
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0