Onsdag

Nu är de andra ute och åker skidor/snowboard.
Jag ska alldeles straxt gå ut och sätta mig i solen tänkte jag.
Det är jätte fint väder idag också, igår var det ju lite smäre men det gjorde ju inget eftersom dom ändå inte var till backen igår.

Annars idag blir det nog rätt lugnt.
Jag, Ann och Emma åker ju hem imorn, lämnar kvar grabbarna här uppe :)
Kommer ju sakna Jerry men jag får hoppas att dagarna går fort.
Det gör de säkert för ska ju tvätta och träna på fredag, sen på lördag jobbar jag och efter det blir det tjejfest hemma :) Söndag är det dags att jobba igen.

Ikväll ska vi laga tacos i alla fall.
Bra avslutning tycker jag...näe bäst att gå ut och sätta sig i solskenet.
Ha en underbar dag kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0