Spökar det?!

Usch fy tusan...våran stereo slår ju på sig av sig självt ibland.
Tror vi har ställt in nån timer eller nått som vi inte vet hur man stänger av...
Jaja, i alla fall...Har ju vant mig vid det.
Men nu ikväll hände de nått riktigt spookey.
När jag bytte kanal till SVT1 på TV:n så åkte luckan till stereon upp...What!?
Tänkte ju inte på det först, men sen provade jag igen å igen å igen och varje gång jag tryckte på 1:an på TV dosan så öppnades och stängde sig stereo luckan...

Och jag ska sova själv ikväll.
Får väl se hur det går med det.
Tycker katterna har varit lite konstiga också.
Är väl nån här och hälsar på mig, men som inte vill visa sig!

Godnatt & sov så gott då allihopa.
Får se när jag kommer i säng (om jag kommer i säng).
Kramis

Kommentarer
Postat av: Lillebror!

Hahaha, för fan, eran tv dosa ger signal till stereon också xD hahaha

2010-03-16 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0