Torsdag

Redan torsdag...gu va fort de går :)
Igår var ju Jerry och jag barnvakt åt lilla Elias. Det gick bra, men han blev väldigt ledsen ett tag. Gav honom lite välling och då blev det lite bättre. Tror han var trött, tur att mamma och pappa kom och hämtade dig Elias så du fick åka hem och sova :)

Nu ska jag alldeles straxt åka och jobba (10-18).
Stackars Jerry ligger hemma och är sjuk, ont i huvet, halsen och täpt i näsan.
Får ta hand om honom ikväll när jag kommer hem från jobbet och träningen.

Nä bäst jag fortsätter att göra mig i ordning.
Får även tacka för alla kommentarerna :)
Alltid kul att få respons på det man skriver...hihi...

Hallon hallon mamma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0