Underbara lördag

Gud vilken skön lördag det varit.
Började ju med mamma på stan, man kan säga att vi var med och "stängde" på Lindex.
Hittade en del smått plock...underkläder och smink vilket var behövligt!

Stannade på Nöjesbutiken innan vi gick hem.
Mamma köpte lite godis och jag köpte chips, dip, coca cola och hyrde film (2012).
Har ni inte sett den filmen så kan jag verkligen rekommendera den.
Tyckte den var grymt bra och kunde inte låta bli att sitta och bita på naglarna för att det var sååå spännande.
Haha..får ta på ett skyddslack imorn som ska bygga upp naglarna litegrann.

Klockan 20.30-21.30 så var det dags för Earth hour.
Vi släckte ner överallt och tände en massa ljus, hade dock teven på men man gör så gott man kan.
Kollade i alla fall ut och det var inte i många fönster som det var släckt. Lite dåligt kan jag tycka men men.
Man gör ju som man vill...ingen som kan tvinga en.

Nu har jag kollat på Så ska det låta i datorn.
Riktigt bra idag, men fel lag som "vann" tycker jag.
Blir i alla fall att gå på Timo på PIP, kan tänka mig att han gör en bra show.

Nu blir det snart sängen.
Måste ju börja ladda för morgondagens Bodypump pass.
Är ju release imorn så det ska bli skit kul. Hoppas det är en massa bra musik och ett skönt program.
Vad har ni gjort denna lördag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0