Uppe med tuppen

Idag var Jerry och jag uppe med tuppen.
Började tvätta klockan 7 imorse och nu är vi alldeles straxt klara, men vi har ju tvättstugan till klockan 17 så det är ingen panik! Skönt...

Har hunnit med gymmet redan så det känns himla skönt.
Var däremot inte så himla laddad idag, men är ändå nöjd med min insats.
Nu är det bara att ladda för kvällens bodypump pass.
Det ska bli himla skönt!
Skönt att man kört det nya passet en gång också så man vet lite hur det är.

Nu ska Jerry och jag till stan.
Jag ska kolla lite skor och Jerry ska kolla inflyttningspresent till en kompis i Örebro som han ska till ikväll.
Får se om vi hittar nått kul/snyggt!

Nej dags att åka.
Ha de så bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0