Bra start..

Gick upp vid 7-tiden...Då var det bara att gå ner i tvättstugan och köra igång.
Blev kvar där en timme :) Tvättade lite saker för hand och sen var det bara 10 minuter kvar på maskinerna så då tyckte jag inte det var någon idé att gå upp. Ska straxt ner igen, men nu ska det bara in i torktumlaren och torkskåpet så är vi klara sen...Skönt!

Har även lyxat till det och gjort frukost till älsklingen också.
Det serverades ägg, hårt bröd med falukorv, te, fil/yoghurt och tunnbröd.
Kan säga att det smakade riktigt bra!

Nu orkar jag nog med dagen.
Bra att jag vaknade så tidigt idag med eftersom jag måste gå och lägga mig vid 20-tiden ikväll för ska ju upp kl.03.30 på fredag och göra mig i ordning för Ullared.

Nej...Dags för tvättstugan igen.
Vi hörs senare! Kramis

Kommentarer
Postat av: älsklingen

Ja, Tack för frukosten älskling! Den var verkligen nått över det vanliga :) älskar dig!

2010-05-27 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0