Fredag

Sitter hemma hos mamma, pappa och lillebror.
Följde med direkt efter jobbet eftersom mamma ändå hämtade mig.
Nu har jag käkat lite hamburgare och bröd, blev lite fika också...Smaskens!
Ska väl straxt åka hem igen och vila lite...Är riktigt trött, men jag har ju inte sovit så bra i natt.
Vet inte varför, men har vaknat från och till...Får försöka att lägga mig i tid ikväll så jag är pigg på jobbet imorn.
Har fått i uppgift av chefen att bygga om vid dockorna imorn så det ska bli kul.
Får väl se vad han tycker på måndag, inte för jag jobbar då men jag får väl skicka ett mess eller nått och höra :)

Nu ska jag gå och vara liet social.
Får se om vi hörs senare annars hörs vi imorn...
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Saraah

Tack för att du gillade videon:P Lite pinsamt o höra sig själv:P Ge gärna förslag på vad som kan vara intressant att lära sig?



Puss gummz!<3

2010-05-14 @ 21:41:02
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0