Fullt upp

Idag (tisdag) ska jag baka tårta och sen gå ner till Sarah med prislistan.
Åka och handla med älsklingen och sen vet jag inte riktigt, blir nog soffan och kolla på TV.

Onsdag så blir det och hälsa på en kompis på kvällen.
Lite kalas dags...Innan så vet jag inte vad jag ska hitta på.
Ev. ut och gå eller nått sånt.

Torsdag så är det tvätta 7-17 och sen Indoor Walking kl.12.
Sen så ska ev. Jerry och jag åka in till Örebro och kolla lite kläder.
Jerry ska kolla om han hittar några nya jeans, jag ska kolla om jag hittar nån snygg klänning till 50 årsfesten som vi ska till den 5:e Juni.

Fredag så är det ÄNTLIGEN dags för Ullared.
Blir väl att gå upp vid 03.30 på natten och sen åker vi väl nån gång vid 04.30 så vi kommer fram i tid och sen kanske inte trafiken har kommit igång då heller.
Får väl se hur mycket man kommer hem med :)

Lördag då blir det nog bara att vila upp sig efter Ullared för det kommer nog att behövas.

Söndag så är det inget planerat. Skönt!
Jag ska ju jobba nästa vecka också måndag-fredag 10-18 så då är de ju bäst att vara utvilad.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret.
Vi hörs senare...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0