Glad överaskning

Gjorde det roligaste som finns idag...NOT
Tog nämligen fram min bästa vän vågen!
Men det visade sig ju bli en glad överaskning i alla fall,
för jag står kvar på det som jag gick ner till med Nutrilett så det var SÅÅÅ skönt!
Nu är ju min dag räddad i alla fall...Men fattas väl bara att det kommer fram nån och frågar om man är gavid.
Det hände ju förra gången jag hade ställt mig på vågen och var glad över vad jag åstadkommit.

Nej...Inga sura miner idag.
Känner mig nöjd med det mesta nu.
Bara farbror doktorn kvar den 14:e Juni så jag får se om det är något fel på mig.
Vi får se om han hittar nått eller om jag är frisk som en nötkärna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0