Godnatt..

..eller godmorgon!
Jag har i alla fall inte kommit i säng än.
Har suttit vid datorn och pysslat lite, men nu är jag i alla fall klar.
Tror jag i alla fall...Får se vad Jerry tycker också förståss!

Nu blir det snart frukost i alla fall för nu är det ju ingen idé att jag går och lägger mig förrens Jerry kommer hem.
Är ju bara ca.15 minuter kvar. Tur att man inte ska jobba imorn eller övermorn, men då hade jag ju i å för sig inte suttit uppe såhär länge heller.

Vad ska man göra efter att man sovit några timmar då?
Behöver ju åka hem till någon som har skrivare och färg får våran skrivare är hopplös. Det går inte skriva ut nu med de fotopappren vi har och jag har ju inte råd att köra nya nu heller.
Får åka hem till mamma och pappa imorn så fort jag vaknat så jag hinner fixa ett grattis kort.
Ska ju bort på festen imorn kväll kl.18.30 så då MÅSTE det ju vara klart.
Sen kommer Emma hit innan och ska hjälpa mig att göra någon fin frisyr :)

Näe...Nu ska jag plocka ur diskmaskinen.
Men vi hörs om några timmar...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0