Gott gotti gott gott

Idag så lånade Jerry och jag Ann och Bosses grillspettsgrill.
Mmm...det smakade så jäkla bra.
Serverades grillspett gjort på fläskfilé, köttbullar, korv, paprika, banan och ost.
Till det blev det potatisgratäng + pommes (Jerry ville ha pommes och jag potatisgratäng) och sen gjorde vi sallad till det. Det smakade så jäkla bra så uj uj uj...
Det får vi göra fler gånger!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog soffan en stund till innan det är dags för sängen.
Imorn kl.12 så är det dags att köra indoor med Åsa. Grymt laddad redan för hon har ny musik nu och det var riktigt bra musik + att hon är BÄST på indoor.

Sen på kvällen har jag funderat på att åka bort till strå´och kolla lite fotboll.
Har ju blivit erbjuden att börja spela fotboll i KSK, division 5 och jag kan ju säga att det rycker litegrann i mina fotbollsben...Skulle vara sååå kul att köra, men frågar är ju om man har kondisen som behövs, men det får jag ju aldrig veta om jag inte åker dit. Kan ju i alla fall kolla imorn och sen får jag se på torsdag om jag kanske vill vara med och träna lite...Vad tycker ni?

Näe...Nu är duschen ledig så ska hoppa in nu och sen blir det att byta ringsignal på mobilen.
Får se vad det blir för nån...Just nu har jag ju Single leadies med Beyoncé.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0