Header

Sitter och håller på med en ny header.
Är riktight nöjd med den, men nu är det ju bara det svåra att få in den här på bloggen.
Kan ju inte det här eftersom Emma brukar hjälpa mig. Törs inte röra nått heller för då försvinner ju den andra jag har och det vill jag ju inte förrens jag pratat med Emma och höra med henne om hon kan hjälpa mig att fixa till det här...Kan du det Emma? :)

Bjuder på en liten tjuvtitt så får jag se vad ni tycker.
Säg nu ärligt så jag vet om jag ska ha den eller inte...



Ska jag byta header?
Ja eller nej...


Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej Syrran! Ja den är ju skitsnygg :0) Ha det bäst! Angelica, Melker & Kissarna hälsar.

2010-05-13 @ 13:12:05
Postat av: Alexandra

Hej vännen! Jag tycker verkligen du ska byta. Den var gööör snygg jue :D Kram kram

2010-05-13 @ 13:13:38
URL: http://aboutarre.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaa den va jättesnygg. o du Grattis på namnsdagen.



det e ju Linnea idag. puss o kram mamma.

2010-05-13 @ 13:32:42
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Marlén

Svar till storebror:

Tack brorsan! Jag ska bara få hjälp av Emma så får det bli den :) Är riktigt nöjd faktiskt! :)

Hälsa tillbaka till familjen

Många kramar



Svar till Mamma:

Tack så mycket :)

Då har väl du också namnsdag idag? så grattis till dig också...Puss & kram



Svar till Alexandra:

Tack så jätte mycket gumman...

Såg dig igår föresten när jag kollade ut genom köksfönstret :) Du var ute med vovven :)

Kram kram

2010-05-13 @ 15:18:31
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0