Hemma

Blev att vi åkte hem till Ann och Bosse efter träningen så lånade deras dusch och så passade Jerry på att bada lite bastu med farsin...Hihi...
Sen blev det lite käk också...Kycklingfilé med pommes, sås och så sallad.
Det smakade riktigt bra kan jag ju säga.

Nu tänkte jag sätta mig och pyssla lite framför datorn.
Göra en bakgrundsbild till mamma och pappa...Temat blir ju Melker så jag får hoppas att dom tycker om den bara. Men det gör dom säkert.

Sen innan jag lägger mig ska jag kolla på "Sveriges fulaste hem" och "Lyxfällan" för missade ju det förut. Kollade på hockeyn istället.

Ha de så bra.
Jag lovar att skriva mer imorn efter jobbet.
Har sett att jag fått lite mer besökare också och att ni lämnat lite kommentarer så det får jag tacka för.
Fortsätt gärna med det så jag ser vilka ni är som läser...Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0