Jobba

Snart dags att åka till jobbet.
Fick ringa mamma för en liten stund sen och höra om hon kunde skjutsa mig till jobbet och det kunde hon.
Tack så mycket mamma!
Har verkligen ingen lust att cykla i ösregn och komma till jobbet och vara dyngsur.
Tur man har en snäll mamma som ställer upp :)

Nu har jag i alla fall sminkat mig och fixat håret.
Har hunnit med att äta frukost också så då passade jag på att kolla datorn lite innan jag ska åka.

Vad ska ni göra då i det underbara vädret?
Vi hörs senare efter jobbet...Kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu, när det är sånt här väder går man till sitt happyplace o dricker öl o lyssnar på bra musik ;D

2010-05-14 @ 16:16:41
Postat av: Anonym

från Lillebror, den tog bort mitt namn o_O

2010-05-14 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0