Lördag

Redan lördag...Ska straxt iväg och jobba.
Känner mig riktigt sugen på det, de e väl det enda som är positivt när man jobar så sällan att man verkligen saknar att gå till jobbet och man känner sig sugen på att gå dit...
Så var tacksamma ni som har ett jobb att gå till...Kan vara kul att bara sitta hemma första veckan man är arbetslös, men sen så kommer rastlösheten och allt annat runt omkring och då är det inte så kul längre.

Näe, detta skulle ju inte bli nått deppinlägg eller någon predikan så nu...schhhht...drar vi ett streck över det.
Sitter och äter frukost nu med Selma som håller koll på yoghurt skålen. Det gäller att vara med när Selma är framme för annars så är det inte säkert det finns någon frukost kvar till mig.
Bäst jag äter upp det sista så hon får slicka rent skålen...hihihi...

Annars idag efter jobbet så blir det till Willys och fylla på i kylskåpet och sen efter det ska jag hämta upp älsklingen hemma så vi kan åka och hämta ut hans nya glasögon...Hoppas att de passar nu bara och att han blir nöjd. Ska ta en bil på honom sen så kanske ni får se den lite senare.
Sen ikväll ska jag ut till Frida, Tommy och Elias och hälsa på. Får se vad vi ska hitta på...

Nej, nu rusar klockan iväg så bäst jag avslutar.
Men vi hörs ikväll...Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0