Onsdag

Hmm...vad ska man hitta på mer idag då?
Håller på att tvätta, men är typ klar...det ska bara torka.
Har nyss ätit i alla fall så nu väntar jag på att klockan ska bli 17 för då är det dags att cykla till Träningslagret för lite bodypump. Någon mer som ska dit och köra?

Men nu är ju frågan vad jag ska göra efter träningen.
Får nog bli duschen och sen kolla på TV...Är ju "Arga snickaren" ikväll så då blir det ju det i alla fall.

Näe...Nu ska jag vila lite så jag orkar med träningen.
Känner mig inte såå sugen men det får gå ändå...Blir nog bra när jag kommer dit.
Hoppas att det ger sig å regna bara för ska ju cykla dit.
Annars kanske mamma eller pappa kan skjutsa bort mig? :)

Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0