onsdag

Redag onsdag..Idag blev det dags att utrota dammråttorna :)
Tur att älsklingen tar tag i städningen så det blir gjort.
Det är ju bland det tråkigaste som finns men sååå skönt när det äntligen blir gjort.

Nu längtar jag som tusan tills mamma, jag och Pia ska åka till Ullared.
Vill ju köpa en massa nytt till hemmet. Mest gardiner och såna grejer...Den 28:e maj är det i alla fall dags.
Ska bli riktigt, riktigt kul. Brukar ju pka en gång om året och det räcker bra!

Näe...nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning för mamma och jag ska ut och gå halv fyra.
Fanns ju ingen plats på indooren idag så då får man köra hemma istället.
På fredag har vi i alla fall bokat dubbelpass så det kommer att kännas riktigt skönt för helgen.
Först blir det bodypump och sen indoor....Lovely!

Vi hörs senare...
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0