Söndag

Jösses va trött jag var när klockan ringde idag, men ska vara glad som inte började förrens kl.11 idag i alla fall. Var riktigt lugnt på jobbet idag, men dagen gick ändå hyffsat fort.
Storebror var ju inne med deras nya sittvagn för bromsen på den krånglar redan och de har bara haft den i 1½ vecka ungefär så imorn ska jag ringa till Emmaljunga och beställa en ny bromsaxel. Hoppas att det blir bättre när vi byter ut den. Tråkigt om det ska börja krångla redan som sagt!
Sen vid 14-tiden så bestämde vi oss för att det var dags att skylta om i skyltfönstret. Har inte gjort det sen i julas tror jag så det var ju på tiden. Får se om chefen märker nått imorn när han kommer till jobbet...

När jag åkte hem från jobbet så blev det ett stop på Montana för Jerry och jag delade på en kebabpizza och kollade på Arsenal. Så som dom spelade idag hade de väl kunnat spela när Jerry och Bosse var där och kollade. Jaja, får hoppas att de tar nya tag för nästa säsong. De måste i alla fall göra nått åt backlinjen och sen våga skjuta mer...Som dom gjorde idag!

Sen efter det så somnade jag i soffan. Sov nog nästan i 1½ timme och det var såå skönt.
Var nog tur att jag sonade en stund för annars hade jag väl inte orkat med så mycket mer ikväll. Blev i alla fall en kvällspromenad till stan och tillbaka. Var alldeles lagomt och så var det skönt att få lite luft innan det är dags för sängen.

Nu är jag i alla fall nyduschad så nu ska bara håret få torka litegrann och sen blir det sängen.
Måste ju orka upp till jobbet imorn...Riktigt kul i att få jobba lite. Blir ju inte så ofta som sagt, kan tänka mig att ni kunder saknar mig på Leklådan ;) Hoppas kan man ju i alla fall göra...hihi!

Näe...nu ska jag kollade vidare lite på nätet och sen blir det hopp i säng, men nu har jag ju delat med mig lite av vad jag haft för mig idag. Känns skönt att få skriva av sig!
Kan verkligen rekomendera folk att skaffa sig en blogg för att rensa tankarna och känslorna litegrann.
Kollade tillbaka på min blogg nu och såg att det är 2 år sen som jag började med det här...Sjukt egentligen att det gått så fort. Vet inte om jag ens gratulerade min blogg på 2 årsdagen så jag säger Grattis i efterskott nu i alla fall så är det gjort :) Bättre sent än aldrig...

Näe nu får jag ge mig innan jag tröttar ut er alltför mycket.
Godnatt & sov så gott allihopa...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0