Söndag

Idag har jag sovit ut ordentligt.
Gick upp straxt innan 14-tiden, behövde verkligen sova ut eftersom jag bara sov 3½ timme i lördags.
Nu känner jag mig i alla fall hyffsat pigg. Har fått ta en huvudvärkstablett nu bara men annars mår jag tipp topp. Det trodde jag inte igår för det blev ju en hel del alkohol...men gott va de!

Idag så har Jerry och jag varit hemma hos Ann, Bosse och Emma.
Vi grillade kött och majskolv...det smakade riktigt, riktigt bra!
Tack för maten!

Nu så sitter jag i soffan, har grejat med bilderna från festen igår (dom i förra inlägget).
Så nu finns det lite att titta på.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu...Hmm...
Jerry han är ju och jobbar, men är ju sista natten nu så det är skönt.
Näe...ska nog kolla på körslaget på datorn, missade ju det igår så säg inte hur det gick om ni vet.

Hörs senare...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0