Torsdag

Sådär...tänkte bara skriva av mig litegrann.
Håller på med maten just nu...får bli hemmagjort mos och hamburgare.
Enkelt och gott...Får hoppas att det smakar bra!

Jerry han är iväg och kör indoor nu.
Han sov ju imorse när jag var iväg så idag fick vi dela på oss.
Vi håller på att tvättar också, men sista maskinerna är i nu så det ska bara på tork.
Får gå ner och fixa det efter maten för nu kan jag knappt tänka på nått annat än mat.
Är sååå jäkla hungrig nu!

Sen idag SKA jag komma iväg och kolla på fotbollsträning.
Se om det kan vara nått för mig och om jag platsar i laget.
Är ju X antal år sen som jag spelade, men jag tycker ju att det är så jäkla kul så vi får se hur det känns efter att jag kollat på träningen.
Efter träningen så ska vi hem till en kompis som flyttat för ett tag sen och kolla hur han bor.
Får väl se hur länge vi blir kvar.
Ska ju hem och packa sen för i helgen åker vi ju till Emma och hälsar på i Jönköping.
Så det blir kanske inte så mycket bloggande i helgen.

Nej...nu ska jag måla naglarna också.
Får bli svart...Köpte det när jag var nere på stan en snabbis förut.
Får se hur det blir...

Kram på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0