Torsdag

Nu är det snart helg.
Snart så kommer lillebror hit och gör mig sällskap för Jerry sticker snart till jobbet.
Han jobbar ju sista natten inatt, i alla fall för den här veckan...skönt!
Sen är det min tur att jobba lite och det ska bli sååå skönt. Kul att komma ut och känna att man gör nått om dagarna. Hoppas att jag kan få mig ett jobb snart, men i sommar så blir det ju en del jobb i alla fall så jag ska väl inte klaga. Får ta tag i att söka jobb ordentligt i slutet av sommaren.
Helgens planer:

Fredag:
Skjutsa Tobbe till Degerfors station
16.30 Bodypump
17.45 Indoor walking
MYS

Lördag:
Jobba 10-16
Åka till Ekshärad och gratta Martin som konfirmerar sig.
Jag åker upp ensam direkt efter jobbet. Ann, Bosse, Emma & Jerry åker upp tidigare så de hinner vara med i kyrkan. Blir i alla fall mysigt att träffa dom senare...

Söndag:
Jobba 11-16
Hmm...Sen vet jag inte mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0