Träningstime

Ska alldeles straxt hoppa i träningskläderna.
Dags att köra lite Indoor walking igen...Skönt att komma iväg och träna i hyffsad tid för då hinner man ju med lite mer ikväll. Idag följer ju älsklingen med också och kör så det ska bli kul.
Då får vi peppa varandra om det skulle behövas!

Blir nog ingen mer träning denna veckan för mig sen eftersom jag ska jobba nu fredag, lördag och söndag.
Men jag ser verkligen fram emot att åka och jobba. Får se om jag ska fortsätta att bygga om i hyllorna imorn, det eror ju i å för sig på om det inte kommit en massa varor som ska plocka upp också. Får väl se vad jag får för order av chefen..Hihi..

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0