v.22

Känns som om det är fullt upp denna veckan också.
Bjuder på en liten lista vad jag ska hitta på.

Måndag: Jobba 10-18
             Kolla korpfotbollen (seriepremiär, kom igen nu Bänkvärmarna)
             Bio - Sex and the city 2

Tisdag: Jobba 10-18
           Träna Bodypump kl.19.45-20.45
           Pyssla med Emma

Onsdag: Jobba 10-18
             Träna Indoor walking 19.00-19.45

Torsdag: Jobba 10-18
              Träna Indoor walking om det finns platser kvar
              Packa inför 50 årsfesten

Fredag: Jobba 10-18
            Åka till Ekshärad och hjälpa till med förberedelserna för 50 årsfesten 

Lördag: 50 årsfest

Söndag: Åka hem från Ekshärad
             MYYYYYS


Ja då vet ni ju lite vad jag ska göra.
Måste ut och gå nån dag med. Får se när jag ska klämma in det.

Kommentarer
Postat av: e

ta med miiiig ut och gå :) tänkte gå ner till hembyggdsgårn och bort till volvo och hem idag ;) skadumed? :P

2010-05-31 @ 07:41:04
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: marlén

Jag får se vilken dag de får bli promemad.

Nu har jag köpt slingmedel åt dig :)



Spännande att se hur det blir.

Det får vi se imorn...Kramis

2010-05-31 @ 19:53:36
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0