8 timmar & 30 minuter

Japp så länge har jag jobbat idag, har räknat bort 30 minuters lunch då.
Det är nog ända gången jag suttit ner idag och kan säga att det känns i kroppen.
Har riktigt ont i ryggen nu :( Ingen härlig känsla alls.
Jag är så rädd för att det bara ska hugga till i ryggen som det gjorde sist.
Håller tummarna att det går över om jag ligger i sängen och gör så lite som möjligt nu resten av kvällen.

Efter jobbet idag så kom mamma och hämtade mig, skönt att slippa balansera på cykeln hem.
Räckte att ha tungan rätt i mun när jag cyklade till jobbet.
Vi åkte i alla fall hem och lämnade cykeln och jag passade på att springa upp i lägenheten för att hämta handlarlistan. Sen blev det till Ica Maxi och handla och efter det åkte vi hem till Micke, Angelica och Melker. Körde fredagsmys framför Idol tillsammans med Micke, Angelica, Melker, Tobbe, Jennie, mamma och pappa.

Nu har redan krupit ner i sängen i alla fall.
Kollar på Idol omröstningen och bara tar det lugnt.
Riktigt skönt att ha borstat tänderna, tvättat bort sminkett, fixat kissarnas mat och tömt deras kattlåda.
Det ända jag behöver lämna sängen för nu är toabesök.

Är ju som vanligt nyfiken på vad ni gjort också...
Vad har ni gjort idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0