Babyboom

Känns som om det blir en liten babyboom nästa år.
Jag känner igen en massa som ska ha barn, riktigt mysigt faktiskt!

Idag har jag även sålt lite barnvagnar också på jobbet.
Riktigt kul att få göra det. Blev 3 stycken, en barnvagn och sen 2 sittvagnar.
Hoppas att kunderna blir nöjda med sina vagnar!

Jag längtar som tusan till första promenaden med våran nya lilla familjemedlem och våran snygga vagn.
Får se till att Jerry är med på premiärturen bara...Mys mys mys...
Bara en hund som fattas nu. (Lugn mamma, är bara framtidsplaner och inget på gång än. Men i å för sig så fick jag ju skaffa hund bara du fick bli mormor först...hihi).

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med magen ;)
Underbart nu när det sparkar och har sig, blir mer verkligt då!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0