check..check..check

Nu har Jerry och jag nyss kommit hem från våra ärenden som vi fixat med idag.
Började med att åka iväg och fixa punkan på bilen. Det gick jätte bra, var bara en ventil som inte höll tätt.
Efter det blev det till OK/Q8 och köpa fäljrengöring + att vi tvättade bilen.
Gud så fin den blev! Riktigt kul med en så pass fräsch bil, är bara lite städning inuti som skulle behövas men det får vi ta nån annan dag.

Sen tog vi svängen genom stan och in på Bokia, jag var tvungen att köpa lite papper för ska pyssla lite ikväll. Bosse fyller ju år imorn och då måste han ju få ett fint kort! :)

Nästa stopp var veterinären. Fixade kattmat till kissarna, en 15 kg säck fick det bli så nu finns det mat till dom ett tag i alla fall...skönt, slipper man tänka på det varje månad. Tror en sån säck brukar räcka i 3 månader.

Sista stoppet fick bli Ica Maxi för att fylla på i kyl och frys.
Nu håller Jerry på att laga en massa matlådor så att det ska finnas att bara värma ifall vi blir hungriga.
Han är riktigt duktig min kille...Stolt!
Fick även följa med en liten pyjamas till bebisen och sen en filt.
Till mig köpte jag Sex and the city 2 för det tyckte jag att jag var värd.
Blir nog att kolla på den ikväll...om jag hinner, ska ju först pyssla och sen ska Jerry och jag ut till Lämås och hälsa på Tommy, Frida och Elias. Tänkte laga lite god mat och bara umgås.

Nu så ska jag kolla vidare på nätet lite och sen är det väl dags att åka.
Vad har ni gjort idag då?
Kramis



Kommentarer
Postat av: Madde S

En sak som jag tycker är lite roligt är att jag och Jerry fyller år på samma dag och våra pappor fyller år på samma dag :D Hahaha

2010-11-01 @ 21:46:59
Postat av: Emma

Har haft äran att träffa Elias på hans inskolning =0) Jobbade på Lärkan förra veckan. Vilken go o glad lite kille =0)

2010-11-02 @ 10:10:44
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: marlén

Madde s: Haha..det var ju faktiskt lite roligt.

Hur det kan bli :) Kramis



Emma: Ja, du har tur. Elias är hur go som helst! Hoppas att det går bra för honom nu på dagis bara :)

2010-11-02 @ 14:24:34
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0