För tidig julklapp



Dom här fina och sköna skorna fick jag i för tidigt julklapp av älsklingen idag.
Jag har ju inga varma och ordentliga vinterskor. Dom här var hur sköna som helst och jag kommer nog inte att behöva frysa nått mer om fötterna. Mina har svarta snören föresten, kan ha vita också men de hade blivit skitiga så jag bytte till svarta. Det blev riktigt snyggt det också!

Tack så jätte mycket älskling...Nu får vi ta lite mysiga vinterpromenader bara så jag får använda dom ordentligt och så min nya snygga mössa till. Fan va nice det kommer bli...Är bara ett par stickade tumvantar som jag är på jakt efter sen är min vinter outfit färdig!


Kommentarer
Postat av: Fia

Fina skor! Vart e dom köpta?

2010-11-27 @ 17:47:13
Postat av: marlén

Fia: Har köpt dom på skokanonen.

Kostade bara 300 kr så det var ju som hittat! :)

2010-11-27 @ 17:50:34
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0