Ledig

Gud va skönt..
Nu är jag förhoppningsvis ledig i några dagar.
I alla fall fram till torsdag för då är det dags att börja jobba igen.
Torsdag, fredag, lördag och söndag!

Jag har nyss kommit hem från mamma och pappa nu.
Hjälpte mamma och färga håret och så grattade jag ju pappa på farsdag också.
Fick bli en chokladkaka och sen 3 st triss lotter. Tyvärr var det ju ingen vinst på någon av lotterna :(

Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt i soffan.
Blir nog inget mer inlägg idag. Vet inte vad jag ska skriva om.
Har sett på statistiken att det i alla fall är en hel del inne och läser min blogg nu.
Jag blir såååå glad när jag ser att folk är inne och läser.
Hoppas att ni tycker om det ni läser bara!

Nej teven va de ja..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0