Lördag

Nu har jag gått och lagt mig. Ska inte göra ett dugg mer idag, förutom att kolla på Dobidoo på datorn innan jag ska sova då så klart. Har knappt varit hemma nått idag.

Började ju med att jobba 10-16.
Sen åkte jag hem och hämtade älsklingen och hans kompisar för att skjutsa dom till Örebro.
Efter det blev det att hämta mamma och pappa så åkte vi först till ica maxi och sen hem till Micke, Angelica och Melker för att hälsa på. Där blev jag kvar till 20-tiden, då ringde Jerry och sa att dom var färdiga i Örebro. Då var pengarna slut...Hihi! Då åkte jag in och hämtade dom, men fick med mig mamma som sällskap i bilen också. Tack så mycket mamma, det hjälpte mycket annars vet jag inte om jag hade orkat! När vi kom till Kga så åkte vi först hem till oss så fick Jerry springa upp till lägenheten och hämta öl, sen släppte jag av jerry & c:o hos Axin där de körde lite grabbkväll.

Under tiden så åkte mamma och jag tillbaka till Micke &c:o.
Där stannade vi till 23-tiden sen blev det att åka hemåt. Så då släppte jag först av dom sen så när jag ändå var ute så passade jag på att ringa Jerry och höra ifall han ville åka med hem eftersom jag ändå var ute med bilen.

Nu sitter jag här i sängen efter att ha varit hemifrån i ca.14 timmar.
Kan säga att det var riktigt skönt att komma hem i alla fall! Imorn så ska jag ta det lite lugnare.
Först blir det jobb 11-16 och sen efter det kl.18 så är det bio dags.
Det blir riktigt mysigt!

Nu ska jag sova.
Godnatt & sov så gott allihopa.
Jag skriver mer imorn för nu orkar jag inte en rad till...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0