Lördagsmys

Idag efter jobbet har jag bara varit hemma och legat i soffan.
Sååå himla skönt! Blev en liten powernap i soffan också, men är lika trött nu ändå.
Är nog inne i en sån period nu igen då jag behöver lite mer sömn.

Hann ju ha lite mys med älsklingen också innan han åkte till jobbet.
Blev lite tacos och så började vi kolla på Luftslottet som sprängdes får se om vi fortsätter kolla imorn eller om Jerry gör det medans jag är på jobbet. Måste ju kolla på Arsenal imorn när dom spelar så mig spelar det ingen roll.

Vad har jag gjort mer ikväll då?
Hmm...Ätit chips å dip och druckit lite coca cola.
Det smakade riktigt gott!

Nej nu ska jag försöka sova lite, tror inte att det kommer att bli några som helst problem.
Vad har ni gjort idag då? Blivit nått lördagsmys?
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0