Måndag

Vilken skön måndag det varit.
Gick upp vid 12-tiden, då blev det lite frukost och sen soffan.
Kollade på teven lite och sen datorn.
Jerry han åkte och tränade, han är så duktig som håller igång.
Längtar tills jag kan följa med till gymmet och peppa honom. Så som vi gjorde förut!

Nu så har Jerry nyss åkt till jobbet och jag sitter vid datorn (igen).
Käkade ärtsoppa och pannkaka med drottningsylt och glass till.
Det smakade riktigt, riktigt bra!
Är så mysigt att äta tillsammans med lite tända ljus & mysigt sällskap!

Nu så har jag tänt en massa ljus så jag ska slippa frysa ikväll.
Blev nog ca.28 ljus som är tända. Typiskt mig att jag inte bara kan tända typ på bordet eller nått...
Nej nej, nu så är det ljus tända i vardagsrummet, hallen, toan och bebisrummet...Myspys!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0