Onsdag

Idag har älsklingen och jag röjt som tusan här hemma.
Har gjort jätte fint i bebisens rum. Nu har jag till och med lagt ner alla grejer till bebisen i byrån därinne.
Den har varit full med skit men nu fick vi äntligen för oss att göra i ordning riktigt ordentligt!
Har ju inte så mycket möbler där än, det får vänta lite till!

Dagens:
Röjt bebisrummet
Slängt kartonger
Slängt glas
Julpyntat i fönstren
Handlat

Imorn så får det bli lite lugnare tempo.
Eller ja det är ju redan en del planerat imorn också.

Morgondagens:
Barnmorskan 08.30
Indoor walking 12.00
Styrelsemöte (Jerry)
Jag färga håret
Fortsätta julpynta

Nej det får nog bli att ta det lite lugnt på fredag.
Blir i alla fall idol mys. Tyvärr jobbar Jerry så jag får mysa själv eller jag har ju mina brudar förståss som alltid gör matte sällskap när det behövs...Hihi!

Hur har eran dag sett ut?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0