Onsdag

Nu har jag precis satt mig i soffan.
Har i alla fall varit i fullgång nu sen jag gick upp.
Behöver ju inte tala om när jag gick upp, men jag har i alla fall fått mycket gjort.
Det enda som är kvar på listan som jag skrev igår är att tvätta klart och sen klippning.

Har varit iväg till stan nu en sväng. Först var jag till Skolgärdet och hämtade mina arbetsgivarintyg, sen blev det en sväng in på Ö&B också. Behövde köpa sköljmedel, toapapper och hushållspapper.
Blev nog lite billigare i alla fall än vad det skulle ha blivit på Ica Maxi eller vilken annan mataffär som helst.

Sen passade jag på att ta en sväng på stan.
Var inne på H&M och köpte hårspray och smink, passade även på att kolla lite bebiskläder.
Finns ju en massa fint, men vill ju vänta så jag ser vad det kommer ut för nått. Inge kul att bara ha en massa beiga, vita och bruna kläder.
Efter det blev det Lindex, behöver ju ha ett par stödstrumpor nu när jag ska flyga. Hittade ett par i nylon som får duga, får väl ha ett par vanliga strumpor över om det skulle behövas. Fy faan...inte det snyggaste med stödstrumpor, men måste man så måste man. Hellre det än en massa åderbrock sen. Bara att hoppas att man inte får det eller att det blir väldigt lite om man nu måste få det!

Nu blir det i alla fall lugnt ett tag.
Ska ner till tvätten om ca.45 minuter igen men fram tills dess ska jag göra så lite som möjligt!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0